02/12/2007

Ellenin kirje Joulupukille











Rakas Joulupukki,


Olen ollut reipas ja kiltti tytto Australiassa. Olen kaynyt koulussa oppitunneilla ja oppinut englantia. Esiinnyin koulussa konsertissa. En toninyt Akashia ollenkaan, vaikka Akashi toni minua. Osaan varittaa ja tehda palapeleja seka leikata saksilla ja liimata kollaaseja. Olen oppinut uimaan ja harjoittelin tanaan aika ahkerasti. Olen leikkinyt Oliverin kanssa ja opettanut Oliverille kaikkea.
Olen totellut aitia ja isia aina valilla. Yritan tastaedes totella enemman.

Kiltti Joulupukki, antaisitko minulle lahjoja?
Toivoisin

  • pallon, missa on punaista ja pinkkia
  • Sponge Bob -laatikon, jossa on popcornia
  • nalleja
  • maalaustarvikkeita
  • kirjoja
  • Legoja
  • mekkoja, joissa on Happy Birthday -kuvia (cakes ja lahjoja)
  • lautasen ja kupin
  • leikkiruokaa
  • muovailuvahaa


No comments: